1. Strona główna

(10)

Produkt cyfrowy PDF

75,00 zł

Szczegółowy i praktyczny przewodnik w wersji cyfrowej z opisem najbardziej popularnego fragmentu sardyńskiego wybrzeża. Na 155 stronach znajdziecie:

Ponad 270 zdjęć i mapek, prawie 200 plaż od Valledoria na północy do Capo Comino na wschodzie. Te najbardziej „karaibskie”, jak i te dzikie, najlepsze na szczyt sezonu.
20 naturalnych basenów skalnych, wodospadów oraz dzikich term.

Ponad 20 punktów panoramicznych, 25 spacerów panoramicznych i tras trekkingowych. Ponad 30 miasteczek, także w głębi lądu lądu. Przy opisach miejscowości terminy lokalnych targów, adresy turystycznego pogotowia medycznego oraz porady gdzie zjeść i info o parkingach. Parki wodne, rozrywki, place zabaw, atrakcje dla dzieci, dyskoteki, stadniny koni.

20 portów turystycznych i marin, a z nich rejsy z kontaktem do organizatorów, info gdzie wynająć kajak, SUP, skuter, rower i auto. Przepis na najtańszy rejs po archipelagu La Maddalena oraz na jednodniowa wizytę na Korsyce oraz w Alghero.

Prawie 20 miejsc związanych z prehistorią Sardynii - nuragi, domy wróżek, grobowce gigantów, dolmeny, święte studnie, a nawet ziggurat

Obszerny rozdział kulinarny pomoże posmakować Sardynii, doradzi, gdzie pojechać na sardyńską ucztę do gospodarstwa, gdzie do winnicy na degustację, czego koniecznie spróbować, są także przepisy sardyńskiej kuchni po polsku.

W rozdziale o jednodniowych wycieczkach szczegółowe scenariusze kilkugodzinnych wypraw w różne strony. Dzięki niemu traficie do niesamowitych miejsc na wybrzeżu i w głębi lądu, także w sąsiednich rejonach wyspy.

Znajdziecie tu także opisy tras trekkingowych, min. na Cala Luna, Cala Goloritze; czy do wodospadów i skalnych basenów Monte Nieddu. Są trasy dobre także dla rodzin z dziećmi.

Rozdział o komunikacji publicznej pomoże spędzić tu wakacje bez auta, są też linki do rozkładów lokalnych beachbusów.

Osobny rozdział poświęcono lokalnym festom – świętom religijnym oraz festynom kulinarnym, będziecie więc mogli świętować razem z Sardyńczykami. Prawie 60 wydarzeń tego typu oraz wskazówki, jak znaleźć feste w danej okolicy.

W przewodniku wiele praktycznych rad na temat planowania pobytu, plażowania, jeżdżenia po sardyńskich drogach, zachowania w nagłych przypadkach, czy korzystania z Internetu.

Wszystkie opisane miejsca opatrzone współrzędnymi GPS oraz wskazówkami dojazdu.

Na końcu przewodnika słowniczek polsko-włoski najpotrzebniejszych zwrotów i słówek z polską wymową.

Dzięki temu przewodnikowi odkryjecie miejsca nie wspominane w przewodnikach z księgarni i posmakujecie Sardynii wszystkimi zmysłami.

Spis treści

ROZDZIAŁ I - PLAŻE I MIASTECZKA SARDYNII PÓŁNOCNO-WSCHODNIEJ - szczegółowy opis wybrzeża od Valledoria na północy do Capo Comino na wschodzie.

ROZDZIAŁ II – ZWIEDZAMY OKOLICĘ – kilka propozycji jednodniowych wypadów nie tylko na plażę.

ROZDZIAŁ III - KILKA PROPOZYCJI DLA AMATORÓW TREKKINGU LUB PANORAMICZNYCH  SPACERÓW

ROZDZIAŁ IV –  FESTE I SAGRE - czyli zobaczmy, jak miejscowi potrafią się bawić.

ROZDZIAŁ V – „NIEBO W GĘBIE” – czego koniecznie trzeba spróbować, gdzie zjeść, gdzie zrobić zapasy spożywcze, co lokalnego ugotować samemu, co przywieźć do Polski.

ROZDZIAŁ VI – GRUNT TO DOBRA ORGANIZACJA… - czyli kilka praktycznych rad , wskazówek i wyjaśnień o spędzaniu wakacji na Sardynii.

ROZDZIAŁ VII – WSIĄŚĆ DO POCIĄGU BYLE JAKIEGO… czyli o środkach transportu publicznego na Sardynii

ROZDZIAŁ VIII – NIE TYLKO NA MIGI… - czyli słowniczek polsko - włoski najpotrzebniejszych zwrotów  i słówek z polską wymową.

Opinie o przewodniku

Jarosław2024-04-20
Boże, ale te Twoje poradniki świetnie się czyta! Wyjazd coraz bliżej :D Próbujemy wybrać najważniejsze punktu i plaże do zobaczenia, ale tego jest tyle, że ciężko wybrać. Kawał dobrej roboty! Mega pomocne są współrzędne parkingów i punktów widokowych.
Dagmara z przyjaciółmi2024-02-19
z tym przewodnikiem mielismy super udane wakacje, udało sie trafić na fiestę i na sardyńską uczte oraz do poleconej winiarni, a w3łaśnie na kulinariach najbardziej nam zależało. Wspaniały i duży rozdział o sardyńskiej kuchni, nawet z przepisami sardyńskiej kuchni po polsku, skorzystam także po powrocie do domu.
Bogdan i Karina2023-12-10
Na wstępie naszej relacji ogromne podziękowania dla Pani Alicji. Bez jej wskazówek, porad i zaleceń nie wróciliśmy na tą piękną wyspę po raz drugi. Posiadając jej 2 nowe przewodniki, łatwo można zauważyć ,że ona nie próżnuje i stale je poprawia ulepsza i pozyskuje nową wiedzę o tej wspaniałej wyspie. To dzięki niej możemy tak pewnie stąpać po Sardynii.
Podróżniczka2023-08-09
Dzięki Twojemu przewodnikowi mogliśmy znaleźć i skorzystać z kąpieli w dzikich termach Saturniana. Bez przewodnika bylibyśmy bez szans.Dzięki namiarowi z przewodnika popłynęliśmy na rejs po archipelagu La Maddalena - były piękne widoki i kąpiele w szmaragdowej i krystalicznie czystej wodzie. Ewelina super zorganizowała ten rejs (była mała 15 osobowa grupa).
Gosia z rodziną2023-09-10
Przepiękna wyspa i ta niesamowita zieleń! Pani przewodnik był mega pomocny! Codziennie plażowaliśmy na innej plaży, poszliśmy pieszo na cala Golorizte' (cudowne osiołki , dzieci były zachwycone), płynęliśmy poleconym stateczkiem po archipelagu La Maddalena. Korzystaliśmy tez z restauracji, którą nam Pani poleciła zamawiając pizzę na wynos i przepysznej lodziarni Smeralda. Ciekawie było w Porto Cervo. Myslę, że jeszcze kiedyś wrócimy na Sardynię :)
Tomasz2023-10-20
Dziękujemy przede wszystkim za wspaniały przewodnik Sardynia Półn-wschodnia, z pomocą, którego dotarliśmy wszędzie, gdzie zaplanowaliśmy. W pobliżu piękne plaże,( odwiedziliśmy prawie wszystkie w okolicy ), krystalicznie czysta woda i cudowne widoki. Golfo Aranci –urokliwe, klimatyczne i przyjazne miasteczko, chętnie wybieraliśmy się do centrum, zwłaszcza wieczorami. Za Twoją poradą ( zawartą w przewodniku ) opłynęliśmy archipelag La Maddalena, wybraliśmy się na przepyszną sardyńską kolację. Odwiedziliśmy również kilka głównych miasteczek szmaragdowego wybrzeża. Jeden dzień poświęciliśmy też na wycieczkę na Korsykę, gdzie popłynęliśmy promem z Santa Teresa Gallura. Jesteśmy zauroczeni Sardynią. Teraz rozumiem, dlaczego jesteś zakochana w tej wyspie.
Joanna, Artur i Wiki2023-09-08
Dziękujemy Ci Alicjo z całego serca za wszystko:) W Sardynii zakochaliśmy się równie mocno jak Ty. To miejsce jest niesamowite, a od ludzi bije czyste dobro. Nasza córeczka nigdzie do tej pory nie czuła się tak wyjątkowo jak właśnie na tej cudnej wyspie. A Twój przewodnik, który studiowaliśmy od deski do deski pomógł nam w tej podróży niesamowicie. Wszystko jest jasno opisane, każdy szczegół jest wyjaśniony. W przewodniku jest odpowiedź na każde pytanie, rozwiązanie na każdy problem. Mogliśmy sobie zaplanować rodzinne wakacje o jakich marzyliśmy od zawsze. Opisane są restauracje, najpiękniejsze plaże, drogi, dojazdy z punktu A do punktu B. Pomysły na wycieczki, na zwiedzanie, jeju.... na wszystko. Wydrukowany przewodnik zwiedził z nami sporą część wyspy :) Dziękujemy raz jeszcze :)
Agnieszka2021-10-20
Alicjo dziękuję Ci za to że dzięki Twojemu przewodnikowi znalazłam Cala Moresca- ten brokat w wodzie to jakiś cud jestem zachwycona a ryb jest tyle że nigdy tyle nie widziałam jeszcze i wiatru nie ma Po prostu cud!
Karina i Bogdan2020-04-05
Róża2020-03-01
Cześć Alicjo, wróciliśmy z podróży i chyba tak samo zakochałam się w tym miejscu. Było przepięknie, kolorowo i ciepło, a plaże zapierają dech w piersiach. Przewodnik bardzo się przydał. Niesamowicie obszerny i konkretny, byliśmy pod wrażeniem. Podsumowując, wyjazd był cudowny. Pierwszy raz w życiu płakałam w samolocie powrotnym, żegnając ten raj. Już w ostatni dzień, żegnając się z morzem, miałam łzy w oczach. Kiedyś jeszcze tam wrócę!
Produkty cyfrowe
natychmiastowa dostawa
Najlepsze spoty
tylko sprawdzone i wyjątkowe miejsca
Pisane z pasją i miłością
Alicja prosto z Sardynii
Bezpieczeństwo
SSL, karty, e-przelewy
O sklepie

Sklep internetowy z autorskimi Przewodnikami po Sardynii. Moje przewodniki pomogą Wam zaplanować pobyt, odkryć najpiękniejsze miejsca w danej okolicy, posmakować Sardynii wszystkimi zmysłami.