1. Strona główna

(7)

Produkt cyfrowy PDF

75,00 zł

Przewodnik w wersji cyfrowej dla wszystkich planujących wakacje w Alghero i okolicy. Zwiedzanie starówki, życie nocne, lokale, wypożyczalnie sprzętu turystycznego oraz rowerów, skuterów i aut, atrakcje dla dzieci, rozkłady lokalnego beachbusa oraz lokalne targi żywności, konkretne info dla osób bez auta.

46 plaż w mieście i najbliższej okolicy, wskazówki dojazdu do nich autem i autobusami. Wiele z nich to dzikie, mało znane zatoczki, gdzie nawet w szczycie sezonu unikniecie tłumów. Punkty panoramiczne, trasy krajobrazowe piesze, rowerowe i autem, pełen dzikiej przyrody cypel Capo Caccia, baseny skalne i stanowiska archeologiczne.

14 sprawdzonych rejsów z różnych portów, z cenami i kontaktami do organizatorów.

ponad 40 lokalnych fest i imprez z degustacjami, namiary na sprawdzone sardyńskie uczty w gospodarstwach

Namiary na lokalnych polskich przewodników

Dzięki dokładnym scenariuszom całodniowych wycieczek – objazdówek po okolicy, dotrzecie do wielu miejsc sporo oddalonych od Alghero, zarówna wzdłuż wybrzeża jak i w głąb lądu – Castelsardo, Archipelag La Maddalena, półwysep Sinis, ciekawe miejsca w głębi lądu np. dzikie termy w Benetutti, domy wróżek, czy wodospad Sos Molinos.

Obszerny rozdział kulinarny przybliży Wam smaki lokalnej kuchni, doradzi, gdzie pojechać na sardyńską ucztę do gospodarstwa, czego koniecznie spróbować, są także przepisy sardyńskiej kuchni po polsku.

W rozdziale o środkach komunikacji publicznej bardzo przydatne linki do stron pomagające rozpracować poruszanie się po Sardynii bez auta.

W przewodniku wiele praktycznych rad na temat planowania pobytu, plażowania, jeżdżenia po sardyńskich drogach, turystycznej pomocy medycznej czy korzystania z Internetu.

Wszystkie opisane miejsca opatrzone współrzędnymi GPS oraz wskazówkami dojazdu.

Na końcu przewodnika słowniczek polsko-włoski najpotrzebniejszych zwrotów i słówek z polską wymową.

Znajdziecie tu wszystko, co warto w tym rejonie odkryć i przeżyć i być może zakochacie się w Sardynii tak, jak autorka przewodnika.

Spis treści

1. ROZDZIAŁ I – PLAŻE I MIASTECZKAPLAŻE, MIASTECZKA, PORTY TURYSTYCZNE, CENTRA SPORTÓW WODNYCH- NA PÓŁNOC I NAPOŁUDNIE Z ALGHERO
  2. ROZDZIAŁ II – ALGHERO - W MIEŚCIE Co zwiedzić, gdzie zjeść, wypożyczalnie rowerów i skuterów,miejsca rozrywek.
  3. ROZDZIAŁ III – "AHOJ PRZYGODO"„AHOJ PRZYGODO”, czyli rejsy po morzu w Alghero i okolicach.
  4. ROZDZIAŁ IV– ZWIEDZAMY OKOLICĘ Kilka propozycji jednodniowych wypadów nie tylko na plażę.
  5. ROZDZIAŁ V – FESTE I SAGRECzyli zobaczmy, jak miejscowi potrafią się bawić.
  6. ROZDZIAŁ VI – "NIEBO W GĘBIE"Czego koniecznie trzeba spróbować, gdzie zjeść, gdzie zrobić zapasy spożywcze, co lokalnego ugotować samemu, co przywieźć do Polski.
  7. ROZDZIAŁ VII – GRUNT TO DOBRA ORGANIZACJA O środkach transportu publicznego na Sardynii.
  8. ROZDZIAŁ VIII– WSIĄŚĆ DO POCIĄGU BYLE JAKIEGO…O środkach transportu publicznego na Sardynii.
  9. ROZDZIAŁ IX– NIE TYLKO NA MIGI…Słowniczek polsko-włoski najpotrzebniejszych zwrotów i słówek z polską wymową

Opinie o przewodniku

Elka z mamą2024-04-01
5 wiosennych dni w Alghero bez auta, dzięki temu przewodnikowi odbyłyśmy 4 całodniowe wyprawy autobusami w różne strony startując z Alghero, info w przewodniku pomogło nam trafić na lokalny targ i do niedrogich knajpek. Przewodnik napisany w jasny sposób, podaje ogrom konkretnych informacji i wskazówek.
Ewa z rodziną2024-01-11
dzięki super przewodnik, strzal w dziesiątkę, mimo, że byliśmy w szczycie sezonu, z tym przewondiku trafiliśmy także w niezatłoczone miejsca.
Daniel2023-10-08
Spędziliśmy wakacje w Alghero. Każdego dnia korzystaliśmy z Twojego przewodnika po tym rejonie, także bardzo dziękujemy. . Tym co najpiękniejsze na Sardynii dla nas, to plaże i zatoczki. Korzystaliśmy z twojego przewodnika i poza jedną maleńka cudną zatoczką za plażą lazaretto nie odkryliśmy nic nowego, wszystkie dokładnie opisałaś!
Anna z rodziną2023-06-30
Z przewodnikiem Alicji po rejonie Alghero spędziliśmy cudowne 2 tygodnie czerwca, mieszkaliśmy w Stintino, część pobytu bez auta , pomogły linki do rozkładów jazdy z przewodnika i pomocne zwroty z polska wymową w dogadaniu się z kierowcami. Reszta pobytu z autem, odbyliśmy ściśle według scenariuszów z przewodnika 3 wycieczki po okolicy, to były 3 najfajniejsze dni wakacji, udało się dojechać nawet na rejs po archipelagu na druga stronę wyspy. Wielkie wrażenia zrobił na nas półwysep Sinis. Na pewno wrócimy na Sardynie z kolejnym przewodnikiem Alicji.
Ilona2022-09-03
spędzilismy rodzinne spokojne wakacje w Alghero z tym przewodnikiem, bez auta, pomogły nam rozkłady jazdy autobusów w tym beach busa, opisy miasteczka, namiary na sprawdzone restauracje. Alicja skontaktowała nas z polska przewodniczka Gosią, która zabrała nas busem wraz z inna polska rodzina na wycieczkę do castelsardo i na degustacje w gospodarstwie, to była piekna wycieczka. Skorzystaliśmy tez z polecanego rejsu na wyspe asinara ze stintino. Jesli wrócimy na sardynie w inny rejon, na pewno kupimy kolejny przewodnik.
Anna z rodziną2020-03-05
Z przewodnikiem Alicji po rejonie Alghero spędziliśmy cudowne 2 tygodnie czerwca, mieszkaliśmy w Stintino, część pobytu bez auta , pomogły linki do rozkładów jazdy z przewodnika i pomocne zwroty z polska wymową w dogadaniu się z kierowcami. Reszta pobytu z autem, odbyliśmy ściśle według scenariuszy z przewodnika 3 wycieczki po okolicy, to były 3 najfajniejsze dni wakacji, udało się dojechać nawet na rejs po archipelagu na druga stronę wyspy. Wielkie wrażenia zrobił na nas półwysep Sinis. Na pewno wrócimy na Sardynię z kolejnym przewodnikiem Alicji.
Magda2020-03-01
Pani Alicjo! Te przewodniki to totalna petarda! Nigdy jeszcze takich nie widziałam Po prostu rewelacja! Dziękuję!
Produkty cyfrowe
natychmiastowa dostawa
Najlepsze spoty
tylko sprawdzone i wyjątkowe miejsca
Pisane z pasją i miłością
Alicja prosto z Sardynii
Bezpieczeństwo
SSL, karty, e-przelewy
O sklepie

Sklep internetowy z autorskimi Przewodnikami po Sardynii. Moje przewodniki pomogą Wam zaplanować pobyt, odkryć najpiękniejsze miejsca w danej okolicy, posmakować Sardynii wszystkimi zmysłami.