1. Strona główna

(12)

Produkt cyfrowy PDF

75,00 zł

Idealny przewodnik w wersji cyfrowej dla wszystkich, którzy planują wakacje na południu Sardynii.

Szczegółowy, plaża po plaży, opis wybrzeża od Wysp Sant Antioco i San Pietro na południowym zachodzie po Costa Rei na południowym Wschodzie.

150 plaż, 32 miasteczka i nadmorskich dzielnice, 22 punkty panoramiczne, 13 portów turystycznych z ofertą rejsów i kontaktem do organizatorów, 25 widokowych tras spacerowych i trekkingowych, 22 miejsca związane z prehistorią wyspy - nuragi, domy wróżek, grobowce gigantów itd.

Prócz tego skalne baseny naturalne, średniowieczne zamki, parki wodne, muzea, pracownie rzemieślnicze, winnice, agroturystyki z sardyńskimi ucztami, centra sportów wodnych, stadniny koni, jaskinie, wodospady, rezerwaty przyrody, wypożyczalnie aut, skuterów i rowerów, zabytki, sprawdzone restauracje, info o lokalnych beach busach, lokalnych targach, punktach pomocy medycznej i wiele innych konkretnych info.

W rozdziale o jednodniowych wycieczkach szczegółowe scenariusze kilkugodzinnych wypraw w różne strony na południu wyspy, także w wyższe partie zachodniego wybrzeża oraz w głąb lądu.

Jest także plan samodzielnego zwiedzania Cagliari oraz rady gdzie dobrze i niedrogo zjeść w stolicy.

Rozdział o komunikacji publicznej pomoże odkrywać południe wyspy osobom bez auta.

Osobny rozdział poświęcono lokalnym festom – świętom religijnym oraz kulinarnym.

W przewodniku wiele praktycznych rad na temat planowania pobytu, plażowania, jeżdżenia po sardyńskich drogach, turystycznej pomocy medycznej czy korzystania z Internetu.

Wszystkie opisane miejsca opatrzone współrzędnymi GPS oraz wskazówkami dojazdu.

Na końcu przewodnika słowniczek polsko-włoski najpotrzebniejszych zwrotów i słówek z polską wymową.

Dzięki temu przewodnikowi odkryjecie miejsca nie wspominane w przewodnikach z księgarni i posmakujecie Sardynii wszystkimi zmysłami.

Opracowanie potrafi skutecznie zarazić pasją do Sardynii.

Spis treści

1. ROZDZIAŁ I – PLAŻE I MIASTECZKA - Szczegółowy opis wybrzeża, ze skokami w głąb lądu, od wysepek San’Antioco i San Pietro do Costa Rei, czyli od największej przyległej do Sardynii wysepki do Królewskiego Wybrzeża - z zachodu na wschód wzdłuż południowego wybrzeża.
  2. ROZDZIAŁ II –ZWIEDZAMY OKOLICĘ Kilka propozycji jednodniowych wypadów nie tylko na plażę, gotowe scenariusze objazdówek, współrzędne parkingów, punktów widokowych itp. szczegółowe opisy miejsc i atrakcji.
  3. ROZDZIAŁ III – FESTE I SAGRE Zobaczmy, jak miejscowi potrafią się bawić…
  4. ROZDZIAŁ IV– „NIEBO W GĘBIE” Czego koniecznie trzeba spróbować, gdzie zjeść, gdzie zrobić zapasy spożywcze, co lokalnego ugotować samemu, co przywieźć do Polski.
  5. ROZDZIAŁ V – GRUNT TO DOBRA ORGANIZACJA Ok 30 praktycznych rad, wskazówek i informacji o spędzaniu wakacji na Sardynii
  6. ROZDZIAŁ VI– WSIĄŚĆ DO POCIĄGU BYLE JAKIEGO O środkach transportu publicznego na Sardynii.
  7. ROZDZIAŁ VII– NIE TYLKO NA MIGIS łowniczek polsko-włoski najpotrzebniejszych zwrotów i słówek z polską wymową

Fragment Przewodnika

Fragment Przewodnika Alicji Sarydnia Południowa
3064112KB

Opinie o przewodniku

Monika i Leszek2024-03-13
4 dni marca w cagliari z tym przewodnikiem, luksus w logistyce wyjazdu. Pierwszy dzień 3 godzinny spacer po starówce ścisłe według zaproponowanej w przewodniku trasy. Drugi i trzeci dzień zrealizowaliśmy dwie wycieczki całodniowe z rozdziału z planami objazdówek. Tęz z miasteczkiem z muralami i muzeum grających skał oraz tę na dzikie zielone wybrzeże. To ogromna wygoda wziąć rano plan wyprawy do ręki ( wydrukowalismy sobie fragmenty przewodnika jeszcze w domu) , po prostu wsiąść do auta i jechać po kolei według rozpiski. Plaża ze skalnym okiem zachwyciła nas do szaleństwa i jesienią wracamy na tydzien właśnie w tamte rejony! Ostatniego dnia mielismy lot późnym popołudniem więc zdążyliśmy jeszcze odwiedzić 2 piękne plaże w Chia, parkingi podane w przewodniku oczywiście puste teraz i bezpłatne. Nie spotkałem jeszcze tak praktycznie napisanego przewodnika!
Adam2024-03-09
Cześć Alicja przewodnik z częścią południową już zakupiłem - powiem szczerze jest rewelacyjny, nie widziałem podobnej tego typu oferty na rynku. Gratuluję
Anna2023-07-13
Mimo braku auto, z przewodnikiem Alicji Sardynia południowa spędziliśmy udane wakacje w Quartu na południu Sardynii. Wycieczki i atrakcje zorganizowaliśmy sobie sami wedlug opisów w przewodniku. Odwiedziliśmy sporo przepięknych plaż, kilkakrotnie Cagliari (na spacery polecamy trasę świetnie opisaną w przewodniku Alicji, stare miasto czy marinę), leniwe i urocze miasteczko San Sperate z wieloma przeróżnymi muralami i oczywiście muzeum grających kamieni Giardino Sonoro. Ku radości dzieciaków podziwialiśmy też stada flamingów, które upodobały sobie okolice Quartu Szkoda, że tak krótko :-( , ale to dopiero początek naszej przygody z Sardynią - taką mamy nadzieję.
Monika i Szymon2024-01-06
Przewodnik napisany przez Alicje bardzo nam pomógł w samodzielnym trzydniowym pobycie w Cagliari. Wakacje oceniamy w skali 1-10 na max, ponieważ czuliśmy się swobodnie, bezpiecznie, bardzo miło, aktywnie spędziliśmy czas.
Honorata, Adam, Janek, Wojtek2023-10-01
Pani przewodniki po Sardynii południowej i wschodniej okazały się super pomocne. O wiele łatwiej było nam trafić na poszczególne, jakże cudowne i różnorodne sardyńskie plaże dzięki Pani opisom. Niesamowite wrażenie zrobiły na nas plaże: Spiaggia di Teurreda (oraz widok z i na Torre Malfatano), Is Arutas (plaża z unikatowym piaskiem kwarcowym, którą odwiedziliśmy jak Pani radziła w dniu naszego przyjazdu na Sardynię odbijając na zachód z trasy prowadzącej do naszego pierwszego punktu noclegowego w Quartu). Na południu zwiedziliśmy Castello, starą, piękną część miasta Cagliari ściśle według wskazówek z Pani przewodnika po południowej Sardynii. Nie traciliśmy więc niepotrzebnie czasu na poszukiwania i nie błąkaliśmy się jak przysłowiowe dzieci we mgle po stolicy Cagliarii Mamy nadzieje wrócic jeszcze na Sardynię.
Ania z rodziną2023-08-20
Ogólnie bez przewodnika byłoby sporo trudniej ,tym bardziej ,że byliśmy z dziećmi. Byliśmy w Porto Pino i wróciliśmy zachwyceni ,0 komercji ,spokój , odwiedziliśmy plaże z polecenia właśnie przewodnika i to był strzał w dziesiątkę.
Ewa z przyjaciółmi2023-08-01
Bardzo dużo zobaczyliśmy i zwiedziliśmy dziesiątki plaż i pięknych miejsc. Oczywiście z przewodnikiem. Dziesiątki odwiedzonych plaż i miasteczek zgodnie z otrzymanymi wskazówkami w przewodniku Alicji. To dzięki niemu mogliśmy dotrzeć do nieoczywistych i cudownych miejsc. Największe wrażenie zrobiły na nas plaże na południu: Chia. Campana Due, Cala del Morto. Ogromne wrażenie zrobiły na nas baseny skalne Arco dei Baci na wyspie Sant Antioco a także wyspa San Pietro.
Zbyszek z rodziną2023-10-06
Bardzo dziękujemy również za Twój przewodnik, który pomógł nam odwiedzić ciekawe miejsca, pyszne restauracje, cudowne plaże i chyba jak do tej pory,najwspanialszy rejs jaki mogliśmy przeżyć podczas wszystkich naszych pobytów na wyspie J Mam na myśli rejs stateczkiem z Calasetta, opisany w woim Przewodniku. Kapitan Sergio i dwóch jego pomocników skradło nasze serca. Super atmosfera, cudowna załoga, Bariera językowa nie istniała
Bartosz2022-09-05
Świetny materiał, ma tylko jedną wadę - trzeba by mieć co najmniej miesiąc żeby odwiedzić te wszystkie super miejsca w nim opisane, a my mieliśmy tylko tydzień :) za rada Alicji wynajęliśmy auto od rodaka Marcina, super obsługa, zrobiliśmy 3 wycieczki z rozdziału ze scenariuszami objazdówek, wszystkie fantastyczne, 1 dzień na tej super dzikiej plaży w chia, bylismy na niej cały dzień sami! jeden dzień zwiedzanie według planu z przewodnika Cagliari, i jeden dzien trasa na czarcie siodło. No i teraz chcemy wracać kiedy to tylko możliwe!!!
Marek2020-03-08
Przejechaliśmy z przewodnikiem Alicji w 2 tygodnie całe południowe i częśc zachodniego wybrzeża jesienią 2019. Nigdy nie poznalibysmy tylu miejsc bez tego przewodnika, bardzo szczegółowy i pomocny, udało się nawet trafić na opisaną w nim lokalną festę w Quartu, było super. Mieliśmy ze soba przewodnik z księgarni, ale prawie do niego nie zajrzeliśmy. W przyszłym roku wracamy, aby poznać wschodnie wybrzeże i nie wyobrażamy sobie tego bez przewoodnika Alicji.
Ilona2020-03-05
Cieszę się, że trafiłam na ten przewodnik. Spędzimy tegoroczne wakacje w San Teodoro i juz widzę, że jest w nim mnóstwo informacji o tej miejscowości i okolicy. Nie spodziewałam sie tak obszernego materiału!
Honorata, Adam, Janek, Wojtek2020-03-05
Pani przewodniki po Sardynii południowej i wschodniej okazały się super pomocne. O wiele łatwiej było nam trafić na poszczególne, jakże cudowne i różnorodne sardyńskie plaże dzięki Pani opisom. Niesamowite wrażenie zrobiły na nas plaże: Spiaggia di Teurreda (oraz widok z i na Torre Malfatano), Spiaggia di Su Giudeu w Chia, Spiaggia di Santa Giusta, Spiaggia Porto di Taverna oraz Is Arutas (plaża z unikatowym piaskiem kwarcowym, którą odwiedziliśmy jak Pani radziła w dniu naszego przyjazdu na Sardynię odbijając na zachód z trasy prowadzącej do naszego pierwszego punktu noclegowego w Quartu).
Produkty cyfrowe
natychmiastowa dostawa
Najlepsze spoty
tylko sprawdzone i wyjątkowe miejsca
Pisane z pasją i miłością
Alicja prosto z Sardynii
Bezpieczeństwo
SSL, karty, e-przelewy
O sklepie

Sklep internetowy z autorskimi Przewodnikami po Sardynii. Moje przewodniki pomogą Wam zaplanować pobyt, odkryć najpiękniejsze miejsca w danej okolicy, posmakować Sardynii wszystkimi zmysłami.