1. Strona główna

(13)

Produkt cyfrowy PDF

75,00 zł

Praktyczny i pełen konkretnych informacji przewodnik w wersji cyfrowej, zawierający opis wschodniego wybrzeża Sardynii, doskonały dla wszystkich kochających i morze i góry.

Opis plaża po plaży od Costa Rei czyli Królewskiego Wybrzeża na południowym wschodzie do rejonu Budoni na północnym wschodzie.

Prócz tego w rozdziale ze scenariuszami całodniowych wycieczek, objazdówek po okolicy, dociera do wielu miejsc położonych dalej, zarówno wzdłuż wybrzeża jak i w głąb lądu – Szmaragdowe Wybrzeże, Archipelag La Maddalena, kraina Barbagia, góry Supramonte i wiele innych.

Znajdziecie tu także opisy tras trekkingowych, min. na Cala Luna, Cala Goloritze; czy do słynnego kanionu Su Gorropu. Są tu trasy dobre także dla rodzin z dziećmi.

Kilkadziesiąt portów turystycznych z ich ofertą rejsową, cenami i kontaktami do organizatorów.

Punkty panoramiczne, stanowiska archeologiczne, rezerwaty przyrody. Przy opisach miejscowości terminy i miejsca lokalnych targów oraz porady gdzie zaparkować.

Obszerny rozdział kulinarny przybliży Wam smaki lokalnej kuchni, doradzi, gdzie pojechać na sardyńska ucztę do gospodarstwa, czego koniecznie spróbować, są także przepisy sardyńskiej kuchni po polsku.

Rozdział o komunikacji publicznej pomoże odkrywać wschód wyspy osobom bez auta.

Osobny rozdział poświęcono lokalnym festom – świętom religijnym oraz kulinarnym.

W przewodniku wiele praktycznych rad na temat planowania pobytu, plażowania, jeżdżenia po sardyńskich drogach, turystycznej pomocy medycznej czy korzystania z Internetu.

Wszystkie opisane miejsca opatrzone współrzędnymi GPS oraz wskazówkami dojazdu.

Na końcu przewodnika słowniczek polsko-włoski najpotrzebniejszych zwrotów i słówek z polską wymową.

Korzystanie z tego przewodnika grozi zarażeniem się wieloletnią pasją do Sardynii.

Liczba stron: 122

Spis treści

1. ROZDZIAŁ I – PLAŻE, PORTY I MIASTECZKA Od Costa Rei, przez zatokę Orosei do Porto Ottiolu wzdłuż wschodniego wybrzeża, opisy 107 plaż, a między nimi kolejne miasteczka i porty turystyczne z ofertą rejsów. Kilka „skoków w bok” w głąb lądu, nuragi, domy wróżek, groby gigantów i menhiry, punkty widokowe i trasy panoramiczne.
  2. ROZDZIAŁ II – ZWIEDZAMY OKOLICĘ Kilka propozycji jednodniowych wypadów nie tylko na plażę. Tu trasy piesze przez góry na słynne plaże ukryte pod klifami , min. Cala Luna, Cala Goloritze' oraz kanion Su Gorropu.
  3. ROZDZIAŁ III – FESTE I SAGRE Zobaczmy, jak miejscowi potrafią się bawić…
  4. ROZDZIAŁ IV– „NIEBO W GĘBIE” Czego koniecznie trzeba spróbować, gdzie zjeść, gdzie zrobić zapasy spożywcze, co lokalnego ugotować samemu, co przywieźć do Polski.
  5. ROZDZIAŁ V – GRUNT TO DOBRA ORGANIZACJA…Kilka praktycznych rad, wskazówek i informacji o spędzaniu wakacji na Sardynii
  6. ROZDZIAŁ VI– WSIĄŚĆ DO POCIĄGU BYLE JAKIEGO…Oo środkach transportu publicznego na Sardynii.
  7. ROZDZIAŁ VII– NIE TYLKO NA MIGI…Słowniczek polsko-włoski najpotrzebniejszych zwrotów i słówek z polską wymową.

Fragment Przewodnika

Fragment Przewodnika Alicji Sardynia Wschodnia
2366028KB

Opinie o przewodniku

Marek i prztyjaciele2024-03-16
nasz wyjazd był konkretnie trekkingowy z małym dodatkiem kajaków, w tym przewodniku oraz w Trekking i ferraty, znaleźlismy wszytsko, czego potrzebowalismy. Jest tylko jeden problem, w tych przewodnikach jest inspiracji i informacji na kilka miesięcy pobytu i teraz musimy co najmniej wrócic kilka razy ;)
Bogdan i Karina2023-12-10
Na wstępie naszej relacji ogromne podziękowania dla Pani Alicji. Bez jej wskazówek, porad i zaleceń nie wróciliśmy na tą piękną wyspę po raz drugi. Posiadając jej 2 nowe przewodniki, łatwo można zauważyć ,że ona nie próżnuje i stale je poprawia ulepsza i pozyskuje nową wiedzę o tej wspaniałej wyspie. To dzięki niej możemy tak pewnie stąpać po Sardynii.
Małgorzata2024-08-25
Pierwszy raz na Sardynii i miłość od pierwszego wejrzenia. Dziękujemy, przewodnik jest super trafiliśmy do wielu miejsc...Bazą wypadową było urocze miasteczko Cala Gonone do którego dojeżdżało się krętą drogą, ale z jakimi widokami. Wakacje spędziliśmy z grupą przyjaciół. juz dziś wiem ,że muszę wrócić na wyspę i poznawać nowe zakątki. Kiedy zamknę oczy widzę te krajobrazy, czuję zapach i smak wyspy. 17 dni to za mało ale i dużo aby zakochać się bez pamięci w Sardynii bardzo bym chciała tu wrócić tym razem na południe bo tam nie dotarliśmy.
Iza2023-08-02
Piotrek z rodziną2023-09-06
Podczas 11 dni zrobiliśmy autem 2000 km głownie na wschodzie i południu wyspy Czyli tak jak lubimy dużo zwiedzania z przerwami na plażowanie i kąpiel dla chłopaków. Przewodnik był dla nas inspiracją do planowania kolejnych dni, wręcz nie rozstawaliśmy się z nim.
Izabela Tomek Karolina i Filip2023-10-06
Odwiedziliśmy wiele miejsc, które tak dokładnie opisałaś w przewodniku - baseny skalne Monte Ferru, super orzeźwiająca kąpiel w górskiej wodzie. Czerwone Skały Arbatax, wiele plaż w okolicy. Dzięki info z przewodnika trafiliśmy na lokalna festę w bari Sardo, piękna i kolorowa. największe dzięki za umówienie nas na wycieczkę archeologiczno-kulinarną ze Stefano. Nurage Sartalai, Janas Domus i wspaniała kolacja przy Grobowcu Gigantów.
Izabela2023-07-29
Alicja zainspirowała mnie Sardynią...i tak naprawdę dzięki niej zakochałam się w tym miejscu... Znalazłam pierwsze filmiki na you tube...a potem trafiłam na ten wspaniały Przewodnik Sardynia Wschodnia. Lektura ta pomogła mi wspaniale zaplanować atrakcje i pobyt. Autorka w Przewodniku wszystko dokładnie opisuje, kazdy szczegół, i daje bezcenne wskazówki, bez których byłoby nam trudno. Sardynia Wschodnia jest śliczna, i juz planuje przyszły rok na Sardyni pd-zachodniej. Oczywiście bez Przewodnika Alicji nigdzie się nie ruszam. Polecam bardzo!
Małgorzata2022-11-04
Dwa środkowe tygodnie września spędziliśmy podziwiając Sardynię Wschodnią. Naszą bazą wypadową było maleńkie Girasole. Oczywiście towarzyszył nam Twój przewodnik zakupiony przeze mnie latem tego roku. Korzystaliśmy z niego ile tylko daliśmy radę. Bywało, niestety, że spotykaliśmy mały opór ze strony naszych współtowarzyszy podróży co do proponowanych wypadów. Wypośrodkowaliśmy oczekiwania: zobaczyliśmy cudne miejsca, leżeliśmy na fajnych plażach. Było pięknie. Zaciekawiona Sardynią nasza rodzina (dzieci) już marzą o wyjeździe.
Elka2022-10-26
Wersja po aktualizacji jeszcze lepsza, dzięki :) Ruszamy na odkrywanie wodospadów i basenów skalnych w górach, w przewodniku duży wybór.
Ewa2022-10-03
Po raz czwarty na sardynii, tym razem z Twoim przewodnikiem Sardynia Wschodnia i jak zawsze bardzo sie przydał! Alicjo chcę Ci podziękować , ze dwa lata temu oglądając jeden z Twoich filmów o Sardynii ROZKOCHALAś nas wszystkich. Dziękujemy !
Alina2022-09-02
super szczegółowy opis, bardzo pomocne współrzędne GPS i plany objazdówek - rewelacja, wsiadasz do auta rano nie martwiąc się o szczegóły i jedziesz od jednego pięknego miejsca do drugiego, fajnie, że podany jest czas przejazdu między punktami. świetny rozdział kulinarny! bylismy w polecanym gospodarstwie na sardynskiej uczcie, mega jedzenie!
Darek z ekipą2020-03-09
wielkie dzięki za przewodnik po wschodnim wybrzezu. Szukalismy czegoś konkretnego na trekkingi i ten przewodnik bardzo sie przydał. Z tymi opisami było nam duzo łatwiej zejśc do kanionu Su Gorropu, iść na cala Luna, Cala Goloriotze'. Konkretne informacje gdzie zostawic auto, ile trwa trasa, jak sie nie pogubic, bo trasy raczej nie znaczone. Tiscali i Cala Mudaloru zostawiamy sobie na nastepny raz, bo na pewno wrócimy! Przydały sie tez podane w przewodniku namiary na miejsca noclegowe na 1-2 noce. Zrobilismy tez jednodniowa objazdówke po Barbagii, wioski w górach zywcem wyjęte z innego czasu.
Iza2020-03-05
Do zobaczenia piękna cudowna dzika niekomercyjna Sardynio!!!!Na zawsze dla nas numer jeden!!!! Spędziliśmy pobyt w Porto Corallo i zjechaliśmy całe wschodnie wybrzeże od Arbatax w dół. Wszystkie punkty odwiedzone z przewodnikiem Sardynia Wschodnia Alicji Stolarczyk pod pachą!
Produkty cyfrowe
natychmiastowa dostawa
Najlepsze spoty
tylko sprawdzone i wyjątkowe miejsca
Pisane z pasją i miłością
Alicja prosto z Sardynii
Bezpieczeństwo
SSL, karty, e-przelewy
O sklepie

Sklep internetowy z autorskimi Przewodnikami po Sardynii. Moje przewodniki pomogą Wam zaplanować pobyt, odkryć najpiękniejsze miejsca w danej okolicy, posmakować Sardynii wszystkimi zmysłami.